Vždycky, než něco objednáte nebo si něco koupíte, provádíte alespoň zevrubný průzkum trhu. A tady to platí obzvláště. Jak si máte vybrat poctivého a seriózního seo profesionála, který zvládne seo optimalizaci na výbornou, pokud doslova „hádáte“ ve tmě? Přesně proto jsme pro vás sestavili těchto několik bodů, podle kterých byste se měli orientovat.

černá postava muže se štítem s nápisem „místní vedoucí hrdinové“


1)      Když zadáte do vyhledávače „SEO“, vyleze na prvním místě

Tohle je snad nejlepší způsob, jak si ověřit, že „kovářova kobyla nechodí bosa“. Pokud má webová stránka SEO firmy či profesionála kvalitně udělanou optimalizaci, nemusíte se vůbec bát, že byste jej na první stránce s výsledky vyhledávání nenašli. Pokud se tak nestane a firma nikde není k nalezení, měli byste se mít na pozoru, protože webová stránka podnikatele je jeho vizitka a vizitka kvality jeho služeb a produktů.

 


2)      Individuální přístup i balíčky služeb

Správný profesionál dokáže sestavit balíčky služeb pro klienty, kteří problematice moc nerozumí a rádi si nechají poradit za přívětivou cenu, kdežto na druhou stranu dokáže vyjít vstříc i znalým klientům, kteří se nikterak nebojí jít i do daleko vážnějších projektů jako je například migrace webové stránky. Přesně tak se totiž pozná, jestli je profesionál dobrý nebo ne. Dokáže totiž uspokojit svými službami opravdu každého zákazníka.

 


3)      Rozdělení práce ve firmě

Jeden člověk nestihne dělat všechno – pokud je firma o třech lidech a tihle tři tvoří obsah, optimalizují a ještě spravují webové stránky, tak si můžete být jisti, že toho moc nestihnou. Pokud má ale firma alespoň několik oddělení a třeba i nějaké externisty, hned se pozná, že toho zvládne více a hlavně – má ty zakázky a spokojené klienty na to, aby dokázala, že má co nabídnout.

stříbrně napsané SEO na bílém podkladu v kruhu


4)      Reference

Dobrý podnikatel bude mít vždy na webových stránkách reference od svých klientů a případně také jejich doporučení. Nikdo není takový blázen, že by si dal negativní recenzi na web, ovšem měli byste být schopni alespoň zjistit, kteří klienti rádi doporučí podnikatele dál.